Kilkadziesiąt osób zapisanych do nowego elektronicznego Biura Obsługi Klienta i SMS-owego systemu powiadomień o planowanych i awaryjnych wyłączeniach wody Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego.
W sobotę (22.10.2022 r.) na parkingu przed Krośnieńskim Holdingiem Komunalnym odbyło się spotkanie plenerowe połączone z akcją edukacyjną w ramach projektu pn. ”Zaangażowani w eKrosno - Inteligentne rozwiązania systemów przetwarzania danych dla mieszkańców Krosna” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.
Za pomocą nowego systemu eBOK mieszkańcy Krosna mogą między innymi opłacić faktury, zobaczyć wszystkie rozliczenia i zawarte umowy, przesyłać wnioski i zgłoszenia, sprawdzić i podać odczyty wodomierzy, a w przypadku posiadania nakładki do stacjonarnego odczytu wodomierzy - otrzymać powiadomienia o prawdopodobnej awarii, czy wycieku wody z wewnętrznej instalacji klienta.
Pracownicy KHK przeprowadzili akcję edukacyjną dotyczącą oszczędzania wody i smart rozwiązań w tym zakresie. Najmłodsi miło spędzili czas bawiąc się wspólnie z animatorami. Uczestnikom spotkania rozdano ulotki i zaprezentowano film promujący projekt oraz film instruktażowy dotyczący korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Już wkrótce w kilku krośnieńskich szkołach w ramach realizowanego przez Miasto projektu pn. „Zaangażowani w eKrosno - Inteligentne rozwiązania systemów przetwarzania danych dla mieszkańców Krosna” przeprowadzona zostanie akcja edukacyjna pod hasłem „Zadbaj o środowisko i budżet domu – pomóż rodzicom i dziadkom wejść w XXI wiek z Krośnieńskim Holdingiem Komunalnym”.