Sprzedaż
SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY KROSNO I SKARBU PAŃSTWA |
SPRAWĘ MOŻESZ ZAŁATWIĆ:
Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami |
TWOJA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB: Jeżeli jesteś zainteresowany nabyciem nieruchomości stanowiącej własność Gminy Krosno lub Skarbu Państwa złóż pisemną ofertę wyrażającą taką chęć. Podstawą sprzedaży będzie zgoda Rady Miasta Krosna lub Wojewody Podkarpackiego, na sprzedaż przedmiotowej nieruchomości i operat szacunkowy sporządzony przez uprawnionego rzeczoznawcę majątkowego. Następnie zostanie przez nas przygotowana i przeprowadzona procedura na zbycie nieruchomości. Procedura przetargowa:
Wszystkie niezbędne informacje i terminy, które będą dotyczyły przetargu zostaną podane w ogłoszeniu o przetargu. Wszystkie ogłoszenia o przetargach znajdziesz tutaj. Po zakończeniu przetargu, informację o jego wyniku podajemy do publicznej wiadomości na okres 7 dni. Jeżeli przetarg zakończy się dla Ciebie wynikiem pozytywnym, wówczas w ciągu max. 21 dni poinformujemy Cię o dacie sporządzenia aktu notarialnego. Pamiętaj, całość ceny za jaką wylicytowałeś nieruchomość musisz wpłacić na konto Gminy Krosno przed dniem sporządzenia aktu notarialnego. Procedura bezprzetargowa:
|
DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ CI POTRZEBNE:
|
OPŁATY NA JAKIE MUSISZ BYĆ PRZYGOTOWANY TO: Podstawowym kosztem jest koszt związany z ceną za jaką wylicytujesz nieruchomość, ale musisz liczyć się jeszcze z kosztem sporządzenia aktu notarialnego. |
TERMINY: Od dnia złożenia wniosku do dnia przeprowadzenia przetargu – ok. 90 dni. Od dnia złożenia wniosku do spisania protokołu z rokowań – ok. 60 dni. |
DOKUMENTY MOŻESZ ODEBRAĆ:
Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami |
PODSTAWA PRAWNA: |
KLAUZULA RODO |