Wydział Spraw Obywatelskich
ul. Lwowska 28 a
e-mail: so@um.krosno.pl
DOROTA ZAJDEL
NACZELNIK WYDZIAŁU
pokój 108 (I piętro)
EWIDENCJA LUDNOŚCI
KLAUDIA SAJDAK
pokój nr 107 (I piętro)
tel. 13 47 431 07
- zadania z zakresu obowiązku meldunkowego,
- udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL,
- wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania w oparciu o rejestr wyborców.
BARBARA WALCZAK
pokój nr 107 (I piętro)
tel. 13 47 431 07
- zadania z zakresu obowiązku meldunkowego,
- udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL,
- wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania w oparciu o rejestr wyborców,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o wymeldowanie z pobytu stałego.
DOWODY OSOBISTE
DOMINIKA BANASIAK
pokój nr 102 (I piętro)
tel. 13 47 431 02
- przyjmowanie wniosków i wydawania dowodów osobistych,
- postępowanie w sprawie wydawania dowodów osobistych, ich utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu,
- udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym oraz w trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych.
MAGDALENA CISOWSKA
pokój nr 102 (I piętro)
tel. 13 47 431 02
- przyjmowanie wniosków i wydawania dowodów osobistych,
- postępowanie w sprawie wydawania dowodów osobistych, ich utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu,
- udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym oraz w trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych.
MONIKA GRZEŚKÓW
pokój nr 102 (I piętro)
tel. 13 47 431 02
- przyjmowanie wniosków i wydawania dowodów osobistych,
- postępowanie w sprawie wydawania dowodów osobistych, ich utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu,
- udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym oraz w trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych.
EWIDENCJA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
MAREK KUŚNIERCZYK
pokój nr 02 (parter)
tel. 13 47 430 22
- dokonywanie rejestracji wniosków o wpis, zmianę, zawieszenie, wznowienie i wykreślenie działalności gospodarczej,
- zgłaszanie zgonów przedsiębiorców w celu wykreślenia ich przez Ministra Gospodarki,
- sprostowania spisów,
- obsługa przedsiębiorców (klientów) w zakresie dot. działalności gospodarczej
ANETA MASŁOWSKA
pokój nr 02 (parter)
tel. 13 47 430 22
- dokonywanie rejestracji wniosków o wpis, zmianę, zawieszenie, wznowienie i wykreślenie działalności gospodarczej,
- zgłaszanie zgonów przedsiębiorców w celu wykreślenia ich przez Ministra Gospodarki,
- sprostowania spisów,
- obsługa przedsiębiorców (klientów) w zakresie dot. działalności gospodarczej
JÓZEF LUBAS
pokój nr 105 (I piętro)
tel. 13 47 431 05
ZAKRES SPRAW:
- rozpatrywanie wniosków oraz przygotowanie projektów decyzji na organizację imprez masowych oraz zgromadzeń publicznych,
- planowanie działań na rzecz podwyższania gotowości obronnej państwa oraz uzupełniania mobilizacyjnego,
- zapewnienie stałej aktualności „Planu operacyjnego funkcjonowania miasta Krosna w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny”,
- sporządzanie list dla osób podlegających kwalifikacji wojskowej oraz zapewnienie warunków do realizacji zadań przez Powiatową Komisję Lekarską,
- realizacja zadań wynikających z przepisów o ochronie informacji niejawnych.
MAREK TOROPOLSKI
pokój nr 105 (I piętro)
tel. 13 47 431 05
ZAKRES SPRAW:
- opiniowanie planów działania podmiotów zobowiązanych do realizacji zadań Obrony Cywilnej,
- organizowanie szkoleń oraz ćwiczeń dla członków formacji Obrony Cywilnej,
- utrzymanie w stałej aktualności ,,Miejskiego Planu Obrony Cywilnej”,
- nadzór nad realizacją zadań obrony cywilnej przez jednostki zobowiązane do ich realizacji,
- utrzymanie w stałej sprawności sprzętu stanowiącego wyposażenie formacji Obrony Cywilnej, systemów łączności na potrzeby zarządzania kryzysowego oraz ostrzegania i alarmowania ludności,
- zapewnienie umundurowania oraz wyposażania technicznego dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych,
- wydawanie i rozliczanie kart drogowych pojazdów, sprzętu pożarniczego oraz naliczanie równoważnika pieniężnego dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych za udział w działaniach ratowniczo-gaśniczych.
SZYMON TWARDZIK
pokój nr 105 (I piętro)
tel. 13 47 431 05
ZAKRES SPRAW:
- sporządzanie projektów rocznych planów działania w zakresie zarządzania kryzysowego,
- realizacja okresowych aktualizacji ,,Miejskiego Planu Zarządzania Kryzysowego’’,
- monitorowanie stanu wyposażenia Miejskiego magazynu przeciwpowodziowego oraz uzupełnianie jego zasobów do stanów normatywnych,
- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego sąsiednich jednostek samorządu terytorialnego, stanowiskami kierowania miejskich/powiatowych służb, inspekcji i straży podczas zagrożenia wystąpienia sytuacji kryzysowych.
Multimedia
Fotogalerie
Niecodzienne spojrzenie na...
Przedstawiamy niecodzienne spojrzenie na Krosno - miejsca, które albo nie są dostępne dla...