Zmiana terminu płatności opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości
SPRAWĘ MOŻESZ ZAŁATWIĆ:
- składając wniosek w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28a lub za pośrednictwem poczty,
- osobiście w
Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami ul. Lwowska 28, pokój nr 116 tel. 13 47 43 116
|
TWOJA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:
- Złóż kompletny wniosek z uzasadnieniem. Po przeanalizowaniu złożonej dokumentacji zostaniesz poinformowany o sposobie załatwienia wniosku.
- Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą musisz wiedzieć, że w niniejszej sprawie mają zastosowanie przepisy o pomocy publicznej.
|
DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ CI POTRZEBNE:
- Jeśli nie prowadzisz działalności gospodarczej, - wniosek wraz z uzasadnieniem
- Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą – wniosek z uzasadnieniem i wymagane załączniki tj:
- wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis, jakie dostałeś oraz jakie jednostki gospodarcze powiązane z Twoją firmą otrzymały w roku, w którym ubiegasz się o pomoc, oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat, albo oświadczenie o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie przez Ciebie i jednostki powiązane, albo oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie,
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, stanowiący załącznik nr 1 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 października 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis,
- dokumenty finansowe pozwalające ocenić sytuację Twojej firmy (oraz jednostek gospodarczych powiązanych z nią) – bilans zysków i strat za rok poprzedzający rok złożenia wniosku, aktualne sprawozdanie finansowe, rating przedsiębiorcy, a w przypadku jego braku, oświadczenie o kondycji ekonomiczno – finansowej firmy ze wskazaniem kategorii ratingowej: AAA-A, BBB, BB, B, CCC
- oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa, w przypadku gdy z wnioskiem występujesz jako osoba upoważniona do reprezentowania firmy.
|
OPŁATY NA JAKIE MUSISZ BYĆ PRZYGOTOWANY TO:
- wniosek nie podlega opłacie skarbowej
- 17 zł - opłata skarbowa od pełnomocnictwa lub prokury, w przypadku gdy sprawa załatwiana jest przez pełnomocnika. Najbliższa rodzina jest zwolniona z opłaty.
PŁATNOŚCI:
- opłata skarbowa z tytułu udzielonego pełnomocnictwa płatna przelewem na nr konta
|
TERMINY:
- termin składania wniosków nie później niż 14 dni przed upływem terminu płatności (tj. do 17 marca każdego roku )
- termin załatwienia uzależniony jest od zgromadzenia wszystkich wymaganych dokumentów, sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym i terminy wynikające z kpa nie mają zastosowania.
DODATKOWE INFORMACJE:
W przypadku opóźnień spowodowanych przez wnioskodawcę lub z przyczyn niezależnych od organu administracji publicznej termin może się przedłużyć o czym wnioskodawca zostanie powiadomiony pisemnie ze wskazaniem terminu załatwienia sprawy.
|
DOKUMENTY MOŻESZ ODEBRAĆ:
Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami ul. Lwowska 28A, pokój nr 116 tel. 13 47 43 116
|
PODSTAWA PRAWNA:
|
|