|
USUWANIE AZBESTU |
|
SPRAWĘ MOŻESZ ZAŁATWIĆ:
Wydziale Komunalnym, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami
|
|
TWOJA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB: Wniosek w sprawie odbioru odpadów zawierających azbest rozpatrywany jest według kolejności daty jego wpływu do Urzędu Miasta Krosna. Czas przyjmowania wniosków na dany rok kalendarzowy to I kwartał danego roku. Po złożeniu wniosku wraz z wymaganymi załącznikami, zostanie on dokładnie przeanalizowany i sprawdzony. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, wnioskodawca zostanie powiadomiony pisemnie. Wniosek zostanie zrealizowany do końca danego roku kalendarzowego z uwagi na zewnętrzne dofinansowanie z którego corocznie miasto korzysta. Realizacja wniosków jest uzależniona od środków w budżecie miasta.
|
|
DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ CI POTRZEBNE:
|
|
OPŁATY NA JAKIE MUSISZ BYĆ PRZYGOTOWANY TO:
PŁATNOŚCI: przelewem na nr konta 95 1240 1792 1111 0010 6149 6883 Bank Polska Kasa Opieki SA (wydruk dokonania wpłaty) |
|
TERMINY: Sprawa zostanie załatwiona w okresie roku kalendarzowego.
DODATKOWE INFORMACJE: Można uzyskać pod numerem telefonu 13 47 43 630 |
DOKUMENTY MOŻESZ ODEBRAĆ:
Wydziale Komunalnym, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami |
PODSTAWA PRAWNA: |
KLAUZULA RODO |
![herb.png [21.51 KB]](https://www.krosno.pl/storage/image/core_files/2020/9/16/3c5221ac49d04b697c0f0dda11ca7266/png/umkrosno/preview/herb.png)