Wymiana dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsca na wpisy

WYMIANA DOWODU REJESTRACYJNEGO Z POWODU BRAKU MIEJSCA NA WPISY

SPRAWĘ MOŻESZ ZAŁATWIĆ:

  • osobiście w:

Wydziale Komunikacji i Transportu
ul. Staszica 2, pokój nr 10
tel. 13 47 43 674

TWOJA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:

Właściciel składa osobiście wniosek o wymianę dowodu rejestracyjnego wraz z zaświadczeniem o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu.

Jednocześnie informujemy, że od 1 grudnia 2020 r. nie ma obowiązku wymiany dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsca na wpisy.

DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ CI POTRZEBNE:

  • dokument tożsamości (do okazania);
  • wypełniony wniosek o wymianę dowodu rejestracyjnego;
  • dowód rejestracyjny pojazdu;
  • pojazd musi posiadać ważne badanie techniczne;
  • pełnomocnictwo właściciela/właścicieli w przypadku kiedy załatwiasz sprawę w czyimś imieniu lub działając w imieniu firmy.


DODATKOWE INFORMACJE:

  • potrzebne druki wniosków, oświadczeń dostępne są również w siedzibie urzędu
  • przy wymianie dowodu rejestracyjnego należy okazać umowę obowiązkowego ubezpieczenia OC.

OPŁATY NA JAKIE MUSISZ BYĆ PRZYGOTOWANY TO:

  • wszystkie rodzaje pojazdów: 54,00 zł opłata komunikacyjna

Na całość kwoty składa się:

  • 54,00 zł - opłata za dowód rejestracyjny,
  • 17,00 zł - opłata skarbowa za udzielenie pełnomocnictwa, opłaty nie pobiera się jeżeli pełnomocnictwo udzielane jest w szczególności małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu

PŁATNOŚCI:

  • na stanowisku - terminal płatniczy,
  • przelewem na nr konta 95 1240 1792 1111 0010 6149 6883  Bank Polska Kasa Opieki SA
  • za pełnomocnictwo na nr konta 25 1240 1792 1111 0010 8775 5267 Bank Polska Kasa Opieki SA

TERMINY:

Dowody rejestracyjne wystawiane są w Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych w Warszawie i dlatego okres załatwiana uzależniony jest od wpływu dokumentów do Wydziału. Maksymalny termin przewidziany na załatwienie sprawy to 30 dni.

DODATKOWE INFORMACJE:

  • aktualny stan załatwienia sprawy rejestracji pojazdu możesz sprawdzić TUTAJ.
  • czy dowód rejestracyjny jest już do odebrania możesz sprawdzić TUTAJ.

DOKUMENTY MOŻESZ ODEBRAĆ:

  • osobiście w:

Wydziale Komunikacji i Transportu
ul. Staszica 2, pokój nr 10 lub pokój nr 9
tel. 13 47 43 674

PODSTAWA PRAWNA:

KLAUZULA RODO

 

Zapisz sie do newslettera Aktualne informacje prosto na Twój adres e-mail

herb.png [21.51 KB]

Urząd Miasta Krosna

38-400 Krosno
ul. Lwowska 28a

tel. 13 47 430 01
fax 13 47 436 51
um@um.krosno.pl

Kontakt z Inwestorami
Urząd Miasta Krosna

38-400 Krosno
ul. Lwowska 28a

tel. 13 47 43 301
ri@um.krosno.pl

Informacja Kulturalno-Turystyczna

38-400 Krosno
ul. Blich 1

tel/fax. 515 252 776
pikt@muzeumrzemiosla.pl

- otwiera się w nowej karcie