KLASYFIKACJA GLEBOZNAWCZA GRUNTÓW

Aktualizacji EGiB w zakresie użytków gruntowych dokonuje się na podstawie dokumentacji geodezyjnej przyjętej do zasobu, wykonanej przez geodetę uprawnionego, a w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntu na podstawie dokumentacji wykonanej przez uprawnionego klasyfikatora.

SPRAWĘ MOŻESZ ZAŁATWIĆ:

  • składając wniosek w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28a lub za pośrednictwem poczty,

  • osobiście w:

Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
ul. Lwowska 28A, pokój nr 124
tel. 13 47 43 124

TWOJA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:

  • Złóż wniosek z uzasadnieniem konieczności przeprowadzenia ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Wskaż w nim również - klasyfikatora, który wykona dla Ciebie niezbędną do wprowadzenia zmiany dokumentację, i dołącz dokumenty potwierdzające jego kwalifikacje i doświadczenie.

  • Po pozytywnej analizie wniosku i załączonych do niego dokumentów potwierdzających kwalifikacje wskazanego przez Ciebie klasyfikatora, Prezydent Miasta Krosna wszczyna postępowanie administracyjne i upoważnia go do przeprowadzenia czynności klasyfikacyjnych w terenie, które kończą się sporządzeniem przez niego operatu geodezyjno-gleboznawczego.

  • Po zakończeniu postępowania zostanie do Ciebie przesłana decyzja administracyjna, w której orzeczona będzie zmiana lub odmowa zmiany na przedmiotowym obszarze, zgodnie z treścią sporządzonego operatu geodezyjno-gleboznawczego.

DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ CI POTRZEBNE:

  • wniosek, w którym uzasadnisz konieczność przeprowadzenia aktualizacji, wraz z dokumentacją potwierdzającą kwalifikacje i doświadczenie wybranego przez Ciebie klasyfikatora.
  • pełnomocnictwo, jeżeli składasz wniosek jako osoba upoważniona przez właściciela

DODATKOWE INFORMACJE:

  • gleboznawczą klasyfikację, przeprowadza się dla gruntów, w których wystąpiła trwała zmiana sposobu użytkowania, na wniosek właściciela.

OPŁATY NA JAKIE MUSISZ BYĆ PRZYGOTOWANY TO:

  • 10 zł - opłaty skarbowej z tytułu wydania decyzji administracyjnej,
  • 17 zł - opłaty skarbowej z tytułu udzielonego pełnomocnictwa lub prokury. Najbliższa rodzina jest zwolniona z opłaty.

PŁATNOŚCI:

TERMINY:

W przypadku złożenia kompletnego wniosku maksymalny termin załatwienia sprawy to 30 dni.

DODATKOWE INFORMACJE:

W przypadku opóźnień spowodowanych przez wnioskodawcę lub z przyczyn niezależnych od organu administracji publicznej termin może się przedłużyć o czym wnioskodawca zostanie powiadomiony pisemnie ze wskazaniem terminu załatwienia sprawy.

DOKUMENTY MOŻESZ ODEBRAĆ:

  • osobiście w:

Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
ul. Lwowska 28A, pokój nr 124
tel. 13 47 43 124

PODSTAWA PRAWNA:

KLAUZULA RODO

 

Zapisz sie do newslettera Aktualne informacje prosto na Twój adres e-mail

herb.png [21.51 KB]

Urząd Miasta Krosna

38-400 Krosno
ul. Lwowska 28a

tel. 13 47 430 01
fax 13 47 436 51
um@um.krosno.pl

Kontakt z Inwestorami
Urząd Miasta Krosna

38-400 Krosno
ul. Lwowska 28a

tel. 13 47 43 301
ri@um.krosno.pl

Informacja Kulturalno-Turystyczna

38-400 Krosno
ul. Blich 1

tel/fax. 515 252 776
pikt@muzeumrzemiosla.pl

- otwiera się w nowej karcie